REKLAMACJE I ZWROTY TOWARU
Masz prawo do reklamacji nabytego towaru przez 30 dni od momentu otrzymania paczki.
Natomiast zwrócić towar bez podania przyczyny możesz w terminie do 14 dni.
Zwrot środków za zwrócony towar jest zlecany do 14 dni od dostarczenia paczki do naszej firmy i wraca na konto z którego dokonana została płatność.
Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.
1. Wypisz formularz zwrotu
Jeśli chcesz zwrócić lub zareklamować jakąkolwiek część swojego zamówienia, wypełnij formularz i dołącz go do paczki zwrotnej.
2. Zapakuj towar
Zanim odeślesz towar sprawdź czy zwracany produkt jest w nienaruszonym stanie, nie nosi żadnych śladów użytkowania, zapachów i zabrudzeń. (Np. podkładu, pudru, zapachów perfum, sierści zwierząt itp.) Spakuj towar wraz z wypisanym formularzem z punktu 1.
3. Odeślij
Odeślij produkt/y Pocztą Polską (jeśli chciałbyś innym przewoźnikiem to koniecznie nas o tym poinformuj, lecz zalecamy właśnie odesłanie paczki pocztą, gdyż wtedy bezproblemowo ona do nas dotrze), na adres naszej firmy: Akomu Kamil Świst, Polna 13, 84-240 Reda
UWAGA! Proszę koniecznie zapisać numer nadania paczki/listu i śledzić status przesyłki na stronie przewoźnika. Nie wysyłamy automatycznych powiadomień o otrzymaniu zwrotu.
Kliknij i pobierz formularz